GYIK

Avagy fontos információk és gyakran ismételt kérdések egy csokorban

1. Mi a vásárlás folyamata?

  1. A megrendelő kiválasztja a számára megfelelő burkolatot/csaptelepet/szanitert és annak pontos mennyiségét.
  2. A Rokfort munkatársa elkészíti a kiválasztott tétel árajánlatát.
  3. A vásárló elfogadja az árajánlatot, s ezt az elkészített megrendelőlap aláírásával, vagy email-ben megerősíti. (A megrendelőlap második példánya minden esetben a megrendelőt illeti.
  4.  A Rokfort munkatársa továbbítja a megrendelést az adott gyártó felé, illetve visszaigazolást kér a megrendelt termék kondícióiról (gyártás ill. szállítás időtartama.)
  5. A gyári visszaigazolás megérkezik. Erről a Rokfort munkatársa írásban, vagy telefonon értesíti a vásárlót illetve kiállít részére egy 50%-os előlegbekérőt, melyet eljuttat a megrendelő részére illetve tájékoztatja Őt az áru várható érkezéséről. Az előleg kiegyenlítésével hivatalosan is aktívvá válik a megrendelés.
  6. Az áru megérkezik raktárunkba. Erről a Rokfort munkatársa értesíti a megrendelőt írásban vagy telefonon, s egyúttal kiállítja és eljuttatja a fennmaradó összegről készített végszámlát a megrendelőnek, aki a számla kiegyenlítését követően azonnal át is veheti rendelését az általunk megjelölt raktárban. (Belső raktárunk: 1131 Bp. Reitter F. u. 180./ Külső raktárunk: 1239 Budapest, Ócsai út 1.)

2. Mennyi idő alatt érkezik meg rendelésem?

A Rokfort Home közvetlen kapcsolatot tart gyártóival. Ez azt jelenti, hogy termékeinket egyenes Partner gyártóinktól rendeljük. Raktárkészletünk véges és dinamikusan változó. Amennyiben a kiválasztott termék nincs készleten, úgy közvetlenül a gyártó cégtől rendeljük meg, vagy is Portugáliából, Olasz-, Spanyolországból.

A beszállítást logisztikai partnereink közbenjárásával intézzük. A gyártó külföldi raktárából magyarországi raktárunkba történi beszállításának általánosan várható teljesítési ideje 2-3 hét, de esetenként ez akár több is lehet.

Felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges szállítási késedelem miatt, ez ugyanis hatáskörünkön kívül eső okok miatt következhet be: pl. logisztikai szállító partnerünk gépjárművének meghibásodása, szezonális forgalmi akadályok, időjárásváltozás.

3. Hogyan jut el hozzám megrendelésem?

1. Kiszállítást kérek! *
Amennyiben ezt az opciót választod, kérjük, a szolgáltatás költségével és szállítási címmel kapcsolatban feltétlenül egyeztess raktárvezetőnkkel! Juhász Gábor, +36 20 935 09 63

*Szállítás külsős partnerekkel, egyedi árajánlat alapján.

2. Személyesen szeretném átvenni!
A Rokfort Home szállítmányai 2 raktárba futnak be. Mikor rendelésed megérkezik hozzánk, írásban, vagy telefonon tájékoztatunk arról, pontosan melyik raktárban veheted át! 🙂
Belső raktárunk: 1131 Budapest, Reitter F. utca 180.
Külső raktárunk: 1239 Budapest, Ócsai út 1. (Baltex Logisztika)
Kérünk, hogy mielőtt elindulnál átvenni megrendelésed, feltétlenül egyeztess velünk
vagy raktárvezetőnkkel /Juhász Gábor, +36 20 935 09 63/!

4. Mi az az osztályos burkolat?

Minden burkolatgyártó rendelkezik egy saját minőségellenörző kritériumrendszerrel, mely alapján a legyártott kerámialapok bevizsgálásra kerülnek. A rendszer pontjainak súlyosan ellentmondó darabokat megsemmisítik, azonban egyes gyártók a kisebb eltérésű (színárnyalat-, méretbeli különbözőségű) lapokat “leosztályozzák” és kedvezőbb áron értékesítik.

A kedvező ár mellett érdemes figyelembe venni, hogy :
– annak ellenére, hogy az osztályos lapok ellenőrzés szerint “türelmi zónán” belüliek, az egyes darabok közötti különbségek egészen látványosak lehetnek (!) illetve
– az osztályos lapokra utólagos reklamációt a gyártók nem fogadnak el, így a Rokfort Home sem teheti
– az osztályos lapok csak bizonyos időszakokban, adott kollekciókból, adott mennyiségben érhetőek el

5. Hogyan kérhetek árajánlatot?

Azért, hogy hivatalos dokumentumként kölcsönösen hivatkozhassunk rá, kizárólag írásban adunk árajánlatot, hiszen “szó elszáll, írás megmarad”! 🙂 Ezért arra kérünk, könnyítsd meg munkánkat azzal, hogy az info@rokfort.hu címre, “árajánlat kérés” tárggyal ellátva küldesz nekünk egy emailt a kiválasztott termékekkel kapcsolatban, melyeknek szeretnéd megkapni az árát.

Fontos: Az árajánlat kéréseket érkezési sorrendben dolgozzuk fel, azonban előfordulhat, hogy a megnövekedett forgalom és az ajánlat komplexitása miatt, akár 1 hétre is szükségünk lehet, hogy elkészüljünk a teljes árajánlattal.

TIPP: Minél pontosabban leírod, mit szeretnél, annál gyorsabban tudunk válaszolni! 🙂 (Pl. egy adott kollekción belül meghatározod, hogy pontosan melyik színre,  méretre és felületre vagy kíváncsi -> Tonalite [gyártó] /Kraklé [kollekció neve] / Turchese [szín] / 10×30 [méret] / fényes [méret] )

6. Kevés lett, pótrendelek! Mi a teendő?

Először is: szeretnénk felhívni figyelmedet arra, hogy mindenképp számold át többször is, mekkora mennyiségben kívánod leadni rendelésedet. Kollégáink javaslata minimum 10-15% ráhagyás.

Ezt azért is hangsúlyozzuk, mert logisztikai partnereink a kis mennyiségű pótrendeléseket – pár doboz, négyzetméter esetében-  általánosságban 5 hét szállítási idővel és 65 € felárral vállalják.

Pótrendelésedet, akár csak bármilyen rendelést, írásban (személyesen megrendelőlap formájában, vagy e-mailben) tudjuk felvenni. (1. pont)

FONTOS: Cégünk nem tud garanciát vállalni az előre jelzett várható szállítási határidőre. A szállítás folyamatának bizonyos részei hatáskörünkön kívül esnek. Pl. A szállítmányozó jámű meghibásodhat, vagy esetleges  időjárási viszontagságok miatt , akár több napot is késhet a szállítmány.

JAVASLATUNK: A fentiekben foglaltak miatt ezért azt javasoljuk; a burkoló/ szerelő szakemberek ütemeztetésével mindenképp várj addig, míg rendelésed meg nem érkezik!

7. Dehát én nem ezt rendeltem! - avagy a reklamáció menete

JAVASLATUNK: Rendelésed átvételekor ELLENŐRIZD azt még a helyszínen! Amennyiben mindent rendben találtál, munkatársunk kiállítja az átvételi elismervényt, melynek aláírásával vállalod, hogy:

1. az általad rendelt terméket (típus, szín, méret, név, cikkszám szerint),

2. sértetlenül, és rendben vetted át.

Amennyiben úgy állapítod meg, sérült, vagy nem megfelelő árut vettél át, feltétlenül jelezd ezt felénk: Írásban (e-mail), az áruról készített fénykép(ek) csatolásával!

Ez a lépés elengedhetetlen, hiszen reklamációdat csak ilyen módon tudjuk továbbítani a gyártó és annak képviselője felé, aki – az elbírálást követően – közvetlenül, vagy cégünkön keresztül felveszi veled a kapcsolatot a további teendők ismertetése végett.

FONTOS: Kizárólag a cégünktől vásárolt szaniterek, csaptelepek, illetve első osztályú burkolatok esetében tudjuk fogadni reklamációdat.

A megfelelő termék beérkezésének vállalt ideje megegyezik a 2. pontban foglaltakkal.