1. Mi a vásárlás folyamata?
- A megrendelő kiválasztja a számára megfelelő burkolatot/csaptelepet/szanitert és annak pontos mennyiségét.
- A Rokfort munkatársa elkészíti a kiválasztott tétel árajánlatát.
- A vásárló elfogadja az árajánlatot, s ezt az elkészített megrendelőlap aláírásával, vagy email-ben megerősíti. (A megrendelőlap második példánya minden esetben a megrendelőt illeti.
- A Rokfort munkatársa továbbítja a megrendelést az adott gyártó felé, illetve visszaigazolást kér a megrendelt termék kondícióiról (gyártás ill. szállítás időtartama.)
- A gyári visszaigazolás megérkezik. Erről a Rokfort munkatársa írásban, vagy telefonon értesíti a vásárlót illetve kiállít részére egy 50%-os előlegbekérőt, melyet eljuttat a megrendelő részére illetve tájékoztatja Őt az áru várható érkezéséről. Az előleg kiegyenlítésével hivatalosan is aktívvá válik a megrendelés.
- Az áru megérkezik raktárunkba. Erről a Rokfort munkatársa értesíti a megrendelőt írásban vagy telefonon, s egyúttal kiállítja és eljuttatja a fennmaradó összegről készített végszámlát a megrendelőnek, aki a számla kiegyenlítését követően azonnal át is veheti rendelését az általunk megjelölt raktárban. (Belső raktárunk: 1131 Bp. Reitter F. u. 180./ Külső raktárunk: 1239 Budapest, Ócsai út 1.)
2. Mennyi idő alatt érkezik meg rendelésem?
A Rokfort Home közvetlen kapcsolatot tart gyártóival. Ez azt jelenti, hogy termékeinket egyenes Partner gyártóinktól rendeljük. Raktárkészletünk véges és dinamikusan változó. Amennyiben a kiválasztott termék nincs készleten, úgy közvetlenül a gyártó cégtől rendeljük meg, vagy is Portugáliából, Olasz-, Spanyolországból.
A beszállítást logisztikai partnereink közbenjárásával intézzük. A gyártó külföldi raktárából magyarországi raktárunkba történi beszállításának általánosan várható teljesítési ideje 2-3 hét, de esetenként ez akár több is lehet.
Felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy cégünk nem tud felelősséget vállalni az esetleges szállítási késedelem miatt, ez ugyanis hatáskörünkön kívül eső okok miatt következhet be: pl. logisztikai szállító partnerünk gépjárművének meghibásodása, szezonális forgalmi akadályok, időjárásváltozás.
3. Hogyan jut el hozzám megrendelésem?
1. Kiszállítást kérek! *
Amennyiben ezt az opciót választod, kérjük, a szolgáltatás költségével és szállítási címmel kapcsolatban feltétlenül egyeztess raktárvezetőnkkel! Juhász Gábor, +36 20 935 09 63
*Szállítás külsős partnerekkel, egyedi árajánlat alapján.
4. Mi az az osztályos burkolat?
Minden burkolatgyártó rendelkezik egy saját minőségellenörző kritériumrendszerrel, mely alapján a legyártott kerámialapok bevizsgálásra kerülnek. A rendszer pontjainak súlyosan ellentmondó darabokat megsemmisítik, azonban egyes gyártók a kisebb eltérésű (színárnyalat-, méretbeli különbözőségű) lapokat “leosztályozzák” és kedvezőbb áron értékesítik.
5. Hogyan kérhetek árajánlatot?
Azért, hogy hivatalos dokumentumként kölcsönösen hivatkozhassunk rá, kizárólag írásban adunk árajánlatot, hiszen “szó elszáll, írás megmarad”! 🙂 Ezért arra kérünk, könnyítsd meg munkánkat azzal, hogy az info@rokfort.hu címre, “árajánlat kérés” tárggyal ellátva küldesz nekünk egy emailt a kiválasztott termékekkel kapcsolatban, melyeknek szeretnéd megkapni az árát.
Fontos: Az árajánlat kéréseket érkezési sorrendben dolgozzuk fel, azonban előfordulhat, hogy a megnövekedett forgalom és az ajánlat komplexitása miatt, akár 1 hétre is szükségünk lehet, hogy elkészüljünk a teljes árajánlattal.
TIPP: Minél pontosabban leírod, mit szeretnél, annál gyorsabban tudunk válaszolni! 🙂 (Pl. egy adott kollekción belül meghatározod, hogy pontosan melyik színre, méretre és felületre vagy kíváncsi -> Tonalite [gyártó] /Kraklé [kollekció neve] / Turchese [szín] / 10×30 [méret] / fényes [méret] )
6. Kevés lett, pótrendelek! Mi a teendő?
Először is: szeretnénk felhívni figyelmedet arra, hogy mindenképp számold át többször is, mekkora mennyiségben kívánod leadni rendelésedet. Kollégáink javaslata minimum 10-15% ráhagyás.
Ezt azért is hangsúlyozzuk, mert logisztikai partnereink a kis mennyiségű pótrendeléseket – pár doboz, négyzetméter esetében- általánosságban 5 hét szállítási idővel és 65 € felárral vállalják.
Pótrendelésedet, akár csak bármilyen rendelést, írásban (személyesen megrendelőlap formájában, vagy e-mailben) tudjuk felvenni. (1. pont)
FONTOS: Cégünk nem tud garanciát vállalni az előre jelzett várható szállítási határidőre. A szállítás folyamatának bizonyos részei hatáskörünkön kívül esnek. Pl. A szállítmányozó jámű meghibásodhat, vagy esetleges időjárási viszontagságok miatt , akár több napot is késhet a szállítmány.
JAVASLATUNK: A fentiekben foglaltak miatt ezért azt javasoljuk; a burkoló/ szerelő szakemberek ütemeztetésével mindenképp várj addig, míg rendelésed meg nem érkezik!
7. Dehát én nem ezt rendeltem! - avagy a reklamáció menete
JAVASLATUNK: Rendelésed átvételekor ELLENŐRIZD azt még a helyszínen! Amennyiben mindent rendben találtál, munkatársunk kiállítja az átvételi elismervényt, melynek aláírásával vállalod, hogy:
1. az általad rendelt terméket (típus, szín, méret, név, cikkszám szerint),
2. sértetlenül, és rendben vetted át.
Amennyiben úgy állapítod meg, sérült, vagy nem megfelelő árut vettél át, feltétlenül jelezd ezt felénk: Írásban (e-mail), az áruról készített fénykép(ek) csatolásával!
Ez a lépés elengedhetetlen, hiszen reklamációdat csak ilyen módon tudjuk továbbítani a gyártó és annak képviselője felé, aki – az elbírálást követően – közvetlenül, vagy cégünkön keresztül felveszi veled a kapcsolatot a további teendők ismertetése végett.
FONTOS: Kizárólag a cégünktől vásárolt szaniterek, csaptelepek, illetve első osztályú burkolatok esetében tudjuk fogadni reklamációdat.
A megfelelő termék beérkezésének vállalt ideje megegyezik a 2. pontban foglaltakkal.